Еразъм+, КД 1

Това е блогът на учителите от Финансово-стопанска гимназия "Васил Левски", Добрич, които повишават своята квалификация по проект "Педагогическа квалификация за качество и устойчивост", Програма "Еразъм+", Ключова дейност 1, Образователна мобилност за граждани, сектор "Училищно образование", договор номер - 2014-1-BG01-KA101-000045. Учителите са преподаватели по английски език, немски език, Чужд език по професията, Бизнес комуникации, Бизнес комуникации на чужд език и икономика и повишават своята квалификация по тези дисциплини, както и по методика и дидактика на чуждоезиковото обучение и странознание на немскоговорящите страни и Обединеното кралство.

k1

Erasmus+

Erasmus+

Montag, 16. November 2015

Плакат за нашия проект, изложен в коридора на гимназията


1 Kommentar:

  1. Привет всем здесь, меня зовут Фумо Садику, живу в городе Малинди, Кений. Я хочу рассказать немного больше о добром человеке по имени Бенджамин Брейл Ли, работающем со службой финансирования в качестве кредитного специалиста. Г-н Бенджамин Брейл Ли помог мне получить ссуду в размере 37 115 225 шиллингов в то время, когда я пытаюсь встать на ноги, чтобы поднять свой бизнес, я знаю, что есть некоторые из вас, кто испытывает финансовые трудности, чтобы поговорить с г-ном Бенджамином о приложении + 1-989-394-3740 Или также с его личным E -mail на 247officedept@gmail.com Я так рад за то, что он сделал для меня, а также для своего банковского бухгалтера Бухгалтер Эрнандес Лукас Большое спасибо за вашу хорошо выполненную работу.

    AntwortenLöschen